Wij geven garantie op onze producten bij een gegronde klacht. Dit is wanneer een klacht niet veroorzaakt is door:
- beschadiging door opzet, of door nalatigheid ( bijvoorbeeld water-, val en/of stootschade);
- onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;
- normale slijtage en/of
- beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.
Bij het afhandelen van onze garanties, volgen wij de wettelijke garantie procedure. Dit wil zeggen dat een product datgene moet doen wat er redelijkerwijs van verwacht kan worden.
Lady Pleasure, geeft minimaal 30 dagen garantie op de artikelen. Bij enkele artikelen geldt de garantie van de fabrikant. Het garantie termijn en voorwaarden zijn terug te vinden in de gebruiksaanwijzing van het artikel. Wanneer een artikel fabrieksgarantie heeft, doet dit nooit afbreuk aan de wettelijke garantie.
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar hallo@ladypleasure.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”